Saturday, July 25, 2009

Tag??!! ntah r..

1. Bekas kekasih saya adalah :
hehe xterkira...(malas da nk ingat yang dl2)

2. Saya sedang mendengar :
your mother by yusuf islam and friends..best tul lg nie


3. Mungkin saya patut :
stop shopping things tht i dont need to buy (coz ari ni dah abis byk..kopak-kopak!)

4. Saya suka :
spend my time with my fam..adam n alya..muah..luv u so much


5. Sahabat-sahabat baik saya :
semua yang ikhlas kawan..susah senang bersama..hehe..sastera x ayat?


6. Saya tak paham :
kenapa lelaki(en. zul) ni fikiran xsama ngan pompuan(aku)? susah sgt ke nk pk cam kiteorg nie?


7. Saya kehilangan :
duit..skang kena budget coz da ada commitment baru..(laila)


8. Ramai yang berkata :
makin berisi..brapa bulan da???!!!

9. Makna nama saya :
siti is ketua..aminah is jujur..shuhada is mati syahid..kalo salah tolong betulkan


10. Cinta itu adalah :
happiness..understanding..

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
ngadap komputer..huhu

12. Saya akan cuba :
tolong laila wat keje umah



13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
permata


14. Telefon bimbit saya :
kaler pink?

15. Bila saya terjaga dari tidur :
tgk my kids tidur..how sweet.masam2 baunya

16. Saya paling meluat apabila :
kaki kelentong and cakap besar

17. Pesta/Parti adalah :
hanya bila alya or adam cukup tahun..besday party



18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kucing la kot tak pun rabbit


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
23..saat bertemu soal mate


20. Hari ini :
nk balik umah tido..ngantuk.

21. Malam ini saya akan :
tido..tido..tido..kalo adam/alya x kacau r


22. Esok pula saya akan :
keje..keje..keje cam biasa


23. Saya betul-betul inginkan :
adam n alya menjadi insan yang berguna di dunia dan akhirat.


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
ok tak tudung ari nie? baju nie xketat sgtke?


25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
shop..shop..shop..smpai xde duit..huhu

26. Makanan Barat atau Jepun :
dua2 tp xnk yang mentah2


27. Bilik yang terang atau gelap :
gelap la best


28. Makanan segera adalah :
fav kak nina n fatin


29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
ye ke?


30. Siapa yang anda mahu Tag?

kak liza di hujung sana..dah2 la wat nota tue

fatin di sebelah..bila nk wat blok nie..

stud-stud ku yang tgh download..

n sp2 yang baca blok nie..hav fun!

No comments:

Post a Comment