Monday, November 9, 2009

sedih..

hari ni rs cam sedih sgt..rs xpercaya pun ada. cam ne seorg stud ble jwb dgn begitu perfect skali..nape nk sedih kalo pelajar pandai? bukan tu mslhnye..ada mslh yang lebih serius..yang xbole diceritekan..masalah yang betul2 membuat kepercayaan saya pada pelajar saya hilang..mungkin ini dugaan semester ni..atau mungkin ini kenangan yang akan saya tinggalkan di kptmkb ni. sedih dgn pelajar yang mengkhianati kepercayaan saya. kepada pelajar2 ni..time kasih kerana membuat sy lebih berhati-hati di masa akan datang. time kasih kerana menyedarkan saya..

kesedihan yang mengguris hati..begitu mendalam.. semoga Allah membalas apa yang berlaku. smoga pelaku sedar akan kesilapan yang dilakukan. bagi saya..segala ilmu yang saya curahkan sepanjang pangajian dari sem 1 sehingga sekarang..mungkin sudah hilang kesuciannye..keberkatannya..

No comments:

Post a Comment